Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Niğde Valiliği
T.C. Niğde İl Özel İdaresi
T.C. Niğde İl Özel İdaresi
T.C. Niğde İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    NİĞDE Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclis Başkanı İl Genel Meclis Üyeleri İhtisas Komisyonu Üyeleri İl Encümeni Üyeleri Köydes Kurumsal Performans Programları Bütçe Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Teftiş ve Denetim Rapoları Etik Kurul İhale İlanları
  • İLETİŞİM
  • YAYINLARIMIZ
    Stratejik Plan Faaliyet Raporları İl Özel İdaresi Dergisi KOP Faaliyetleri Dergisi KÖYDES Faaliyetleri Dergisi Mali Durum ve Beklentiler Raporları İç Kontrol Standartları Eylem Planı
°C
23
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • NİĞDE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • İdari Genel Sekreter Yardımcısı
      • Teknik Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İl Genel Meclis Başkanı
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İhtisas Komisyonu Üyeleri
    • İl Encümeni Üyeleri
    • Köydes
    • Kurumsal Performans Programları
    • Bütçe
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Teftiş ve Denetim Rapoları
    • Etik Kurul
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
  • YAYINLARIMIZ
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporları
    • İl Özel İdaresi Dergisi
    • KOP Faaliyetleri Dergisi
    • KÖYDES Faaliyetleri Dergisi
    • Mali Durum ve Beklentiler Raporları
    • İç Kontrol Standartları Eylem Planı

Çamardı Burç Köyü 18. Madde uygulamasına ait duyuru

T.C
NİĞDE İL ÖZEL İDARESİ
İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
İLAN

İdaremiz tarafından 4734 sayılı ihale kanununun 22. Maddesinin d bendi "Doğrudan Temin" yöntemi ile Ofismap Harita Mühendislik İnşaat Enerji San. Tic. ve Ltd. Şti bünyesine verilen, Niğde İli Çamardı İlçesine bağlı Burç Köyünde yapılacak olan Geri Dönüşüm işlemi ve yeniden 3194 sayılı İmar Kanunu 18. Madde Uygulamasının yapılmasına ilişkin evraklar Kadastro ön kontrolü tamamlandıktan sonra hazırlanmış olup, İdaremiz tarafından gerekli kontrolleri yapılmıştır. İlimiz Çamardı ilçesine bağlı Burç Köyünde daha önceden İl Encümeninin 18.02.2015 tarih ve 66 sayılı kararına ilişkin yapılmış olan 3194 Sayılı İmar Kanununun18. Madde Uygulaması Aksaray İdare Mahkemesinin 30.11.2018 tarih 2017/1360, 2017/1361, 2017/1362, 2017/1363 Esas Noları ve 2018/937, 2018/938, 2018/939, 2018/940 Karar Nolarına istinaden iptal edilmiştir. Bu bilgiler ışığında Aksaray İdare Mahkemesinin kararlarına binaen İdaremizce Geri Dönüşüm işlemi ve yeniden 3194 Sayılı İmar Kanununun 18. Madde Uygulaması yapılması kararlaştırılmıştır. Geri Dönüşüm işlemine tabi olacak parsellerin tapu kayıtlarına 18.12.2019 tarih ve 344 Sayılı İl Encümeni kararı ile 3194 Sayılı İmar Kanunu 18.Madde uygulama şerhi konulması ve söz konusu parsellerin düzenleme sınırı olarak belirlenmesi kararı alınmıştır. Geri Dönüşüm işlemi sonucu oluşan parseller yeniden Uygulama Sahası olarak belirlenmiş M33B20C4C ve M33B20C3D nolu paftalarda kalmakta olup Uygulama Sahası; 134 Ada 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10, 12, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 nolu parseller, 205 Ada 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 23, 38, 48, 49, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 nolu parseller, 288 Ada 1 nolu parsel, 291 Ada 1, 2 nolu parseller, 350 Ada 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 nolu parseller, 351 Ada 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 nolu parseller, 352 Ada 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 nolu parseller, İhdas 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 nolu parsellerden oluşmaktadır. 134/10, 205 ada 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 48 ve 49, 288/1, 291/1 ve 291/2 nolu parseller ayırma çapı düzenlenmiştir. Uygulama sahasındaki tescilsiz alanlar 0 ada 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ve 10 nolu parseller olarak belirtilmiş olup bu alanlar maliye hazinesi adına tescil edilip bağış yapılmış ve düzenlemeye dahil edilmiş DOP (Düzenleme Ortaklık Payın) dan düşülmüştür. Kök parsellerden daha önceden 3194 sayılı imar kanununun 15. ve 16. Madde uygulaması yapılan 205 ada 21 ve 22 parsellerden uygulama sonunda 318 ada 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 ve 205 ada 38 nolu parsel oluşmuş, yaptığı terk oranı(dop) 0,2854862 olarak hesaplanmıştır. 205/57 parselden uygulama sonunda 205 ada 58,59,60,61,62,63,64,65,66 parseller, 350 ada 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 parseller, 351 ada 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 parseller, 352 ada 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 parseller oluşmuş ve eski terk oranı(DOP) 0,2100613 olarak hesaplanmıştır. 134/18 parselden uygulama sonunda 134 ada 19, 20 ve 21 parseller oluşmuş ve eski terk oranı(DOP) 0,0356165 olarak hesaplanmıştır. 134/22 parselden uygulama sonunda 134 ada 23, 24, 25, 26, 27 ve 28 parseller oluşmuş ve eski terk oranı(DOP) 0,0101399 olarak hesaplanmıştır. 134/3 parselden uygulama sonunda 134 ada 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ve 36 parseller oluşmuş ve eski terk oranı(DOP) 0,1716429 olarak hesaplanmıştır. Yeniden yapılacak olan 3194 sayılı imar kanununun 18. Madde uygulamasında bu parsellerin yapmış olduğu terk miktarları göz önünde bulundurulmuştur. 18. Madde Uygulamasının ve Parselasyon Planının onayı için 08.04.2020 tarih ve 81 sayılı İl Encümen Kararı alınmıştır. Onaylanan 18. madde uygulaması 11.05.2020 tarihinde İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğinde ve Burç Köyünde askıya çıkarılmıştır. Onaylanan 18. madde uygulamasına itiraz edenlerin 1 (bir) ay içerisinde İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine müracaat etmeleri gerekmektedir.
İLAN OLUNUR.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Niğde Valiliği
  • Ömer Halisdemir Üniversitesi
  • KOP (Konya Ovası Projesi)
  • e-içişleri
  • Resmi Gazete
İlhanlı Mahallesi Sabancı Bulvarı Adana Yolu Üzeri 2. Km No:1 51100 Merkez/NİĞDE
0388 2323360-61-62
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız