T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T.C
NİĞDE İL ÖZEL İDARESİ
İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
DARBOĞAZ KÖYÜ 3. BÖLGE 18. MADDE UYGULAMA SAHASI İTİRAZLAR SONRASI ASKI İLANI
İdaremiz tarafından 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 19.uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilen, İlimiz Ulukışla İlçesi, Darboğaz Köyünde 18. Madde uygulama işi Kartotek Harita İnş. Üretim ve Tekn. Tic. Ltd. Şti bünyesine verilmiştir. Yapılan parselasyon işi 3 bölgeye ayrılmıştır. 3. Bölgenin parselasyon işi tamamlanmış. Firma tarafından hazırlanan dosya ve teknik rapor tarafımızdan incelenmiş İl Encümeninin 04.11.2020 tarih ve 324 sayılı kararı ile onaylanmıştır. Onaylanan parselasyon planı 16.11.2020 tarihinden başlayarak 1 (bir) ay süre ile askıya çıkarılmıştır. Ancak Uygulama sahası içerisinde bulunan parsel maliklerinde bazıları yapılan 18. Madde Uygulaması sonucunda mağduriyetlerinin oluştuğu gerekçesi ile itirazlarda bulunmuşlardır. İtirazda bulunulan kadastro parselleri 327 ada 5 parsel (yeni imar parseli 503 ada 1 parsel), 354 ada 96 parsel (yeni imar parseli 526 ada 2 parsel), 382 ada 11 parsel (yeni imar parseli 546 ada 7 parsel, 552 ada 12 parsel, 554 ada 3 parsel), 382 ada 24 parsel (yeni imar parseli 530 ada 3 parsel), 354 ada 48 parsel (yeni imar parseli 538 ada 2 parsel), 381 ada 35 parsel (yeni imar parseli 551 ada 4 parsel), 381 ada 36 parsel (yeni imar parseli 551 ada 5 parsel), 354 ada 42 parsel (yeni imar parseli 553 ada 12 parsel), 382 ada 29 parsel (yeni imar parseli 548 ada 7 parsel), 327 ada 10 parsel (yeni imar parseli 503 ada 3 parsel), 327 ada 4 parsel (yeni imar parseli 501 ada 6 parsel), 381 ada 37 parsel (551 ada 6 parsel), 382 ada 6 parsel (yeni imar parseli 555 ada 3 ve 4 parsel, 552 ada 9 ve 10 parsel), 162 ada 5 parsel (yeni imar parseli 564 ada 3 parsel), 327 ada 19 parsel (yeni imar parseli 505 ada 5 parsel, 506 ada 2 parsel, 506 ada 3 parsel), 354 ada 46 parsel (yeni imar parseli 537 ada 4 parsel) , 229 ada 1 parsel ve 228 ada 2 parsel (yeni imar parseli 501 ada 2 ve 3 parsel) , 327 ada 2 parsel (yeni imar parseli 501 ada 3 parsel, 502 ada 1, 2, ve 3 parsel) ve Darboğaz Köyü Muhtarının üçüncü etap imar uygulamasının yazın yapılmasına ilişkin itirazı bulunmaktadır.
Yukarıda yazılı parsellerin itiraz dilekçelerine istinaden İdaremiz ve yüklenici firma tarafından bahse konu 18. Madde Uygulaması, Parselasyon Planı ve Dağıtımlar tekrardan gözden geçirilmiş ve incelenmiştir. 327 ada 5 parsel (yeni imar parseli 503 ada 1 parsel), 354 ada 96 parsel (yeni imar parseli 526 ada 2 parsel), 382 ada 11 parsel (yeni imar parseli 546 ada 7 parsel, 552 ada 12 parsel, 554 ada 3 parsel), 382 ada 24 parsel (yeni imar parseli 530 ada 3 parsel), 354 ada 48 parsel (yeni imar parseli 538 ada 2 parsel), 381 ada 35 parsel (yeni imar parseli 551 ada 4 parsel), 381 ada 36 parsel (yeni imar parseli 551 ada 5 parsel), 354 ada 42 parsel (yeni imar parseli 553 ada 12 parsel), 382 ada 29 parsel (yeni imar parseli 548 ada 7 parsel), 327 ada 10 parsel (yeni imar parseli 503 ada 3 parsel), 327 ada 4 parsel (yeni imar parseli 501 ada 6 parsel) lerin ve Darboğaz Köyü Muhtarının üçüncü etap imar uygulamasının yapılmamasına ilişkin itirazı incelenmiştir. Yapılan itirazlar parsellerin küçülmesi ve şeklinin değiştirilmesidir. Yapılan parselasyon planında DOP oranı 0,2887392 dir. Yasal sınır 0,45 dir . Bu sebepten kesinti oranı yasal sınırın altındadır. Parseller genel olarak yerinden verilmiştir. Parselin İmar planında Kamuya ayrılan alanlara denk gelmesi durumunda çoğunlukla yakın çevresinden dağıtım yapılmaktadır. Parselasyon planı onayı ve askı süresi mevzuatta belirtilen kritelere uyularak yapılmaktadır. Bu sebepten 327 ada 5 parsel (yeni imar parseli 503 ada 1 parsel), 354 ada 96 parsel (yeni imar parseli 526 ada 2 parsel), 382 ada 11 parsel (yeni imar parseli 546 ada 7 parsel, 552 ada 12 parsel, 554 ada 3 parsel), 382 ada 24 parsel (yeni imar parseli 530 ada 3 parsel), 354 ada 48 parsel (yeni imar parseli 538 ada 2 parsel), 381 ada 35 parsel (yeni imar parseli 551 ada 4 parsel), 381 ada 36 parsel (yeni imar parseli 551 ada 5 parsel), 354 ada 42 parsel (yeni imar parseli 553 ada 12 parsel), 382 ada 29 parsel (yeni imar parseli 548 ada 7 parsel), 327 ada 10 parsel (yeni imar parseli 503 ada 3 parsel), 327 ada 4 parsel (yeni imar parseli 501 ada 6 parsel) lerin ve Darboğaz Köyü Muhtarının üçüncü etap imar uygulamasının yapılmamasına ilişkin itirazı İl Encümeninin 06.01.2021 tarih ve 6 sayılı kararı ile reddedilmiştir.
381 ada 37 parsel (551 ada 6 parsel), 382 ada 6 parsel (yeni imar parseli 555 ada 3 ve 4 parsel, 552 ada 9 ve 10 parsel), 162 ada 5 parsel (yeni imar parseli 564 ada 3 parsel), 327 ada 19 parsel (yeni imar parseli 505 ada 5 parsel, 506 ada 2 parsel, 506 ada 3 parsel), 354 ada 46 parsel (yeni imar parseli 537 ada 4 parsel) , 229 ada 1 parsel ve 228 ada 2 parsel (yeni imar parseli 501 ada 2 ve 3 parsel) , 327 ada 2 parsel (yeni imar parseli 501 ada 3 parsel, 502 ada 1, 2, ve 3 parsel)lerin itirazları incelenmiş itirazlar uygun görülerek yeniden değerlendirilmiş ve gerekli düzeltmeler yapılmıştır. İl Encümeninin 06.01.2021 tarih ve 6 sayılı kararı ile itirazlar uygun bulunarak olnaylanmıştır.
İl Encümenin 06.11.2021 tarih ve 6 sayılı kararı ile İtirazı reddedilen dilekçeler için İl Encümeni tarafından 04.11.2020 tarih ve 324 sayılı karar ile onaylanan parselasyon planı onayı geçerlidir. İl Encümeni tarafından itirazı kabul edilen dilekçeler için 08.01.2021 tarihinde İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğinde ve Darboğaz Köyünde askıya çıkarılmıştır. Askıya çıkılan kısma itiraz edenlerin 1 (bir) ay içerisinde İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine müracaat etmeleri gerekmektedir.
İLAN OLUNUR.